Farger..

Er skikkelig skummelt, det.. Trender likeså. Og selv om jeg kan la meg påvirke, tar det lang tid. Jeg kommer gjerne inn på banen akkurat idet trenden blir kommersiell. Og da mister jeg lysten..!
Jeg trodde neonrosa fortsatt var trendy, helt til jeg leste at det var "so five minutes ago" og byttet ut til neonGULT. Fargerike presenterer GRØNN som årets farge mens Pantone presentere "tangerine" som sitt bidrag.


Jeg tenker OH well! ..og tyner grått ut 2012 også..

(Likevel spennende og se om fargene kommer til og prege interiørverden. Heier på gult. Gult for Glad:)

4 kommentarer:

  1. Da tar jeg det som et god tegn at impulskjøpet falt på ei gul pute for å sprite opp det hvite og gråe i sofan ;) ;)

    SvarSlett
  2. Umulig å følge trender slavisk. Bryr jeg meg svært lite om. Bruker de fargene som gjør meg glad. Og for meg er gult kult! Digger gult. :)

    SvarSlett
  3. Jadaite (farge) fra Fargerike er herlig:-) til møbler feks:-)
    Ida

    SvarSlett