Må ha det. Bare må ha det.

Noen ganger faller det på plass med en gang. Andre ganger går du tilfreds til sengs èn kveld for og stå opp og tenke "Ntjnææ" morgenen etter.  Og slik var det med tv-reolen vår. 
Kjempefornøyd var jeg da skapene var ferdig monterte og på veggen. Enda mer fornøyd da glassknottene fra House Doctor kom på. Yes, kul kontrast til hvit høyglans og en enkel stue. Morgenen etter våknet jeg og kom på at kontraster ble oppbrukt i 2010. Ihvertfall ordet. Knottene vare litt for søte, men pytt. På denne tiden holdte vi dag som natt på med nytt kjøkken, nytt vaskerom og et par småprosjekter. (Ja, så gav vi ungene mat i ny og ne også) Du sier ikke da "Ntjnææ" høyt slik at oppussingssjefen hører det.
Jeg var også veldig fornøyd da oppussingssjefen (enn så lenge) pakket bort ukoselige, store, bøkfinerte gulvhøytalere og tok til takke med "bare" Tivoli Model two som lydstasjon. Men jeg har tenkt veldig mye "Ntjnææ" i ettertid. Uten og vite hvorfor. Nå vet jeg og går med det offentlig ut og publiserer mine tvangstanker..Grunnen til at jeg ikke var fornøyd var at  tivoliene sto på...SAMME side.. Jepp. Jeg utfordrer stadig meg selv i eget interiør, men nå innser jeg at man avogtil må være ærlig med seg selv også. Selvinnsikt er mye viktigere enn selvutvikling . Nå er tivolien plassert på hver sin balanserte side av tv´en og de symmetriske tvansgtankene har fått ro. Mannen mener at lyden er bedre også. 

Jeg skulle gjerne vist FØR-bilder, men jeg vil nødig forstyrre freden.







Skapene er kjøkken overskap fra Kvik. Lurt tips er å bunnmonterte istedetfor og toppmontere- skapet står åpent mens dvd `en ruller, og innholdet er lett tilgjengelig. Vi investerte i sterkere hengsler for og tåle vekten av døren (og en Biler-avhengig 3 åring) !

1 kommentar:

  1. Så fint det ble!! må vise dette til mannen slik at kanskje han også kan overtales til å få bort de store SVARTE høyttalerne fra stua!! takk for tips..!

    Klem

    SvarSlett