Denim vs Lær


Inspirert av Brigg og Solveig skulle det lærhåndtak på sjenken vår. Trofaste, romslige, fine, men trenger-en-makeover-Ikea Magiker. Det kom aldri lærhåndtak, så da tar man hva man haver. Og mens man leter etter hva man haver, dukker det opp saker man hadde glemt at man haver. Og av og til når man innser at man har så alt for meget, blir man i tvil. 
Så hjelp meg da, kjære, snille leser. Du som gir meg tillit og lyst til å holde bloggen i live. Du som tar deg tid til og lese og kanskje tid til å kommentere de noen ganger sporadiske innleggene her inne. Både her og på FB. Du som kanskje lar deg inspirere og du som inspirerer tilbake. Du som leser fordi du kjenner oss eller du som leser fordi du vil bli kjent med oss. Og du, mamma, som må lese fordi jeg har lagt bloggen som startside og du vet ikke hvordan du endrer tilbake.


Denim.. Leken gjenbruk i herlig fargetone





Lær..Sofistikert, klassisk og røft på samme gang




















Og jeg som trodde jeg hadde en soleklar favoritt ble med ett usikker. Igjen.
Hvilken variant synes du sier YES! ?

10 kommentarer:

  1. glemte å skriv navnet mitt;-)


    LæR:)

    Suss fra Hilde..

    SvarSlett
  2. Lær! Men du vet nok aller best selv ;-)

    SvarSlett
  3. Absolutt lær !
    Du skriver så utrolig bra at det er gøy å følge litt med på hva du legger ut her.
    Kristin - mamman til Stine, Mats og Anna ;-)

    SvarSlett
  4. Lær er også min favoritt! Syns denim ble litt for smale og "vimsete" på en måte. Men om de hadde bært like breie og stive som lær-hempene, hadde jeg kanksje endret mening.. :)

    SvarSlett
  5. Enig med Kikki her =)
    Utrolig fin og ærlig tekst på innlegget :)

    SvarSlett
  6. Jeg syns også lær var stiligst! :-)

    SvarSlett
  7. DONGERIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!! det e nu mi meining!! hehehehehehh :-))

    SvarSlett
  8. Denim - altså enig med tonemelone :) Og haha, eg trur eg må kopiera det du gjorde med startsida - ti poeng til deg!

    SvarSlett