14.07.12

I dag fyller den fineste mannen i verden 38 år. Og selv om han fortjener et laaangt innlegg om hvorfor han er den fineste i verden, er han en mannemann og likerikkesånt. Litt oppmerksomhet tåler han derimot.


I dag skulle vi egentlig feiret noe annet også. I dag skulle jeg egentlig stått hvit brud og giftet meg med den fine bursdagsmannen. 
Vips og vops så ble 14. juli til 26. desember. 
Lukker jeg øynene nå kjenner jeg følelsen av å stå barfot i varm sand, blomster i håret, pappas sterke hånd rundt min, sommerfugler i magen og synet av den fineste som står i strandkanten og venter på konemora si.

Gratulerer så masse med dagen, kjæresten min. Jeg gleder meg veldig til å bli din på orntli <3

3 kommentarer:

  1. Hei :) Du har vunnet trøstepremie i giveawayen min :) fint om du vil sende meg en mail med adressen din, så sender jeg pakken :)
    Janne_elton@hotmail.com

    Klem

    SvarSlett