Jeg elskerelskerELSKER

..og daffe rundt i ullongs og lester. En kaffe latte i ny og ne. Håret i en litt sånn tilfeldig tilstand. Avogtil trøtt avogtil superopplagt. Puppene mer utenfor enn inni. Gulp på skuldra. Legge lille ut i vogna. Håpe naboene (og de ansatte i barnehagen) ikke legger merke til forfallet. Nytt interiørblad i posten. Kaaanskje en time eller to for seg selv. En og annen klesvask. Nerding på Macen. Skravling med andre mammavenninner
O hellige permisjonstid. Takk NAV!


 

Sånn i tillfelle noen skulle tro at dette var en glansbildeblogg, må det tilføyes at kaffen er koffeinfri, jeg har ikke peiling på hva som skjer ellers i verden, voksentid er et fremmedord, jeg glemmer det jeg tenker på idet jeg skal skrive det ned, og "en og annen klesvask" med fire barn i hus blir ca hundretusen i uka. Men i LOVE it, for denne tiden får jeg nemlig aldri tilbake.

(PS. Når klokken nærmer seg halv fire-fire hiver jeg meg rundt et par minutter, disker opp middag (sunn og alltid fra GRUNN av) ordner meg litt og møter far i døra slik:)


4 kommentarer:

  1. herlig innlegg og bilder fra deg :)
    kjekt å oppdage "nye" blogger.

    Henriette

    SvarSlett
  2. Veldig bra skrevet!!! Sitter med en i magen som kommer ut 16 februar og gleder meg til samme tiden selv + litt privat firmajobbing :)

    Nyt nyt :)

    Jeanette

    SvarSlett
  3. Hehe, du skriv bra:-) artig å lese! Høres herlig ut å være i permisjonsmodus:-) nyt det! Klem fra Ida

    Ps: syns mannen har vært veldig flink m krakkan.

    SvarSlett