Krämfors..



..Sofa fra Ikea var også ment som et SKUP. Designet er upåklagelig, komfort likeså. Billig (selv om Bolia faktisk vant priskrigen den gangen vi skulle velge) og tilgjengelig, selv for en nordboer uten Ikea. Lyst trekk skulle også være mulig, da NYE trekk i alskens farger også var i Ikeas sortiment. 
To år etter- preget av 9 mnd med gulpebaby, mannens ett og annet kebab-etter-tur-på-byen-måltid, og utallige "ooops" under fredagskosen med nachos og idol- bestemmer Ikea seg for at Krämfors ikke duger lenger. De tar like greit både sofa og trekk UT av sortimentet. Igjen sitter jeg, med en følelse av at lys sofa i en familie på seks var en smule ambisiøst.




Google, google. 
Savemysofa & bemz kan hjelpe om du sitter med samme følelse. Og VIPS så er godfølelesen av og ha gjort et SKUP tilbake.
..Det var bare og bestemme seg for hvilken farge..hmmm

2 kommentarer:

  1. Hei på deg! Mitt første møte med denne bloggen, fin var den, så jeg la meg til som følger. Ses innom hos meg neste gang?

    SvarSlett