Hmm..

Potrina ønsker og se hva som pynter opp sofakroken akkurat nå. Jeg tror aldri sofaen har vært mer naken og fargeløs som den er nå. Jeg kan like det.  Litt sånn som årstiden er nå. Hvitt og grått. Men jeg skal ikke like det så veldig mye lenger. Det er jo tross alt snart en helt annen årstid.



Så i sofaen sitter disse to og venter på skikkelig vår og litt fargeselskap..





















Og vet dere hva? Etter at storesøster, tretten og trendy- har svinset en stund rundt i denne, må jeg innrømme at gult ER kult. Okergule puter next?


5 kommentarer:

  1. GULT er helt klart kult for tiden =)

    SvarSlett
  2. Fin sofakrok!
    Og gratulerer så mye med finaleplassen hos nib. Flott bilde!

    Ønsker deg en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  3. Åh. Elsker denne bloggen altså. HELT min gate!! ;))

    Definitivt ny følger!

    SvarSlett