Mr. Lee..

..Har flyttet inn i sofasamfunnet vårt. Jeg håper han vil trives for jeg synes han er smashing!



Trendene for interiør og mote går parallelt. Men jeg får ikke til de motegreiene! Har ikke ambisjoner om det heller. Men da er det jo COOL at sofaen fungerer som catwalk?


Det beste er derimot ikke hvor fint de passer inn, men reaksjonen til mannen da han kom hjem.
"Næh, så kult!" så han. Til en pute. Som kostet meg to knekte jeansnåler på symaskinen. Samtidig som jeg syntes det var ÅH så deilig og kunne ta seg tid til og lage noe igjen. VinnVinn. Jeg kommer derimot til og savne hvor fine disse putene var på rompa hans..



Kniiiis..

1 kommentar:

  1. Så kul den var, passet perfekt inn :)
    Ønsker deg en herlig helg ♥
    Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette

    SvarSlett