Påskesaker og ting

Hvor mye pikkpakk tror du det blir når 2 voksne og 4 barn, derav en baby skal på påsketur på hytta? Se for deg skikkelig masse. For så og legge på enda litt mer. Så legger du deretter på baggene med ekstra- greier. Ekstra uteklær, ekstra skotøy, ekstra inneaktiviteter. Nevnte jeg at vi har en baby med på ferden? Lille Teo på 65 cm tar nemlig 65 m2 av bagasjerommet. Så nå når dere har skjønt hvorfor vi må kjøre rundt i buss, har jeg ny problemstilling. Hvor mye jakker, sko, luer og votter  tror dere denne sammensettingen av voksne og barn huser? Halvparten av oss er jenter. Pyntejenter. Se for deg hinsides mye. Men du er dessverre bare kommet til vår/høst kolleksjonen.
På hytta ligger det en ny garderobestang og venter på oss. Far var i skogen sist gang og gjorde maskuline greier med et seljetre. Vi må gjøre endringer i kjærlighetsgangen vår og tenkte gjøre det på naturlig vis.

 tre jakker er jo akkurat det vi har. fra Ferm Living

Jeg tilføyer litt annen garderobestang-inspirasjon. Så industrielt, originalt og enkelt at jeg blir faktisk i tvil på om seljetreet får være med hjem fra hytta!? 


Weekday Carnival

Uansett hva som blir med tilbake eller ikke har vi skikkelig mye greier som skal TIL. Og vi gleder oss. Kortspill, scrabble, påskekrim, ski?, kvikklunsj, kakao, sol? og påskeegg. Ingen burdeburde eller skalbare eller måbare. God påske til deg og dine!

2 kommentarer:

  1. Hihi, å gjera maskuline ting med eit seljetre høyrdes eksotisk ut :) Her er eg omringa av gutar, fotballgutar - så her er det stort sett mora som drar med seg stæsj. Gutane er fornøyde så lenge united drakten og reine boxer shorts er pakka med.

    Mandag reiser me avgårde til naustet til foreldra mine, mannen min må jobba til og med onsdag og så kjem han etter han også :)

    God helg!

    Klem Eli

    SvarSlett
  2. Hei hei, Kos dere på påsketur med alt det dere måtte ta med dere(hehe)
    Kjempefin blogg med masse herlig inspirasjon:)

    *Janne

    SvarSlett