Sigøyner-inspirasjon

Så lenge vi leier ut sokkeleiligheten må vi dele på plassen som er. Om noen mnd sender Teo ut flyttemelding og flytter over gangen inn til storebror. Og har man en skokk med unger er nok det beste og stable i høyden. Sigøyner-style.
Vi prøvde side om side varianten da Stine & Max delte rom, men da endte vi opp med lekeplass i stua HVER eneste dag. Jeg har innsett at jeg skal tråkke på småbiler en stund til, men fin lekeplass på gutterommet må det være. Det kunne jo hende at planen vår med at guttene skal bli de besteste venner, leke fint og stille sammen og aldri krangle ble gjennomført. Jeg hadde ihvertfall ikke orket krangling om jeg hadde like fint rom som her, fra WeekdayCarnival.



Har dere lest innlegget om puteteltet til Max? Jeg tror vi snart får høre en variant av "Jimmyyy, kan du lage en sånn og en sånn med litt sånn og sånn.." 


Begge fra Ideas To Steel


Så kjære, ikkenoprob med et par unger til. Vi henger dem bare i taket.

3 kommentarer:

  1. Hahaha:)
    Herlige løsninger du har funnet frem til da, trenger bare og være litt handy - det fikser seg:)

    Ha en fin fin kveld:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi:) Han har det med og tenne på lure idèer, bare jeg har noe og referere til!
      Fin kveld til deg og!

      Slett
  2. de to øverste løsningene var jo herlige! tipper min 3 åring hadde kost seg i ei hule.. hihi!

    Knip- Vibeke i skråningen

    SvarSlett